Botika Botika
Estas en » Blog de Montaña » Inicio
Monday 13 de December de 2010, 20:26:13
Escalada en Subirats " sector toro"
Tipo de Entrada: RELATO

Avui hem fotut un dia canyero d'escalada a aquest sector tabt bónic del Penedret( com tots els de la nostra comarca!!)

1ª. Operación rock triunfo, IV ;  20 m de via , Facilet, sortida algo apretada, però bona per iniciar-se. Molt bé equipada per començar a anar de primer/a!!.

2ª. Com tu vulguis, V; 17 m , un cinquè suau!!

3ª. Full overture, IV ; 20 m , molt accesible, ideal per començar a tibar-li de primer/a i agafar confi probant diferents passos a la roca.

4ª. Un encuentro, V ; 20 m , algo més tecnica que totes les demés!!

5ª. Papa vui ser torero, 6ª ; Primera "R" V+ 20 m , segona "R", 25 m marcant un grau més. Si fas fins la primera reunió el pas el trobas a del tercer parabolt al quart ( per cert bastant cascat!! ). Sí voleu continuar la via, tireu per la placa que n'hi ha per l'esquerra, desplomada però amb bons pilles!!. L'únic es què n'hi ha una panxa on xapar queda algo lluny!.

6ª- Pili, V ; 20 m, primera chapa molt lluny ( mínim 5 m de terra!! ) chula, perquè treballes placa i fisura!!

7ª. El canto de la chicharra , 6ª ; 15 m , aneu pel canto (esquerra) que si no us enmerdeu!, facileta desprès del pas de la primera a segona chapa!

Aquesta no la puc encadenar, desprès d' una penjada!

8ª. Que te falta, 6ª ; 15 m , bastant accecible!!

9 L' avi miquel, 6ª+; 12 m , dura entre la segon i tercera chapa, bons pilles però desplomat, peus!!!!!!!!!!

Aquesta tampoc puc encadenarla a vista, tres pegues ...AURRERA!!!

Saturday 4 de December de 2010, 19:08:34
escalada al sector " El Cremat" d´ Arbolí.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios

Ahir vam anar a tibar-li al sector El Cremat d' Arbolí , jo, Diego A. i Colet. La veritat que és un sector moooolt bonic, amb vies de 12 a 20 m. d'alçada i unes vistes precioses. Vam fer ;

1ª. Carniceros de la noche , IV+ ; 10 m de via , poc sobada i guapa, però curteta. Reunió sobre repisa.

Encadenada a vista.

2ª El glamour de la muntanya, V ; 10 m de via , acertat grau , fàcil , però amb un pas del primer a segón parabolt, que és el que li dona el grau.

3ª Quintos calents , V ; 10 m de via , divertida per les alternatives dels passos.Comparteix reunió amb les anteriors.

4ª Olives follades , V+ ; 10 m , placa fineta!! penso que podriem marcarla com un V a secas.

Encadenada a vista.

5ª Shangai, V+ ; 10 m , comparteix reunió amb l'anterior, divertida, ja que n'hi ha pas de placa i de fisura!!

6ª Bulímia, V+ ; 20 m de via, es va fer dura, suposo que la rasca que fotia influenciava. Grau acertat, algo de desplom i placa , us la recomano.

7ª Queimada, 6a ; 18 m , molt bé equipada, placa , algo de travesia i desplom just abans de la reunió, chulissima però, personalment suau per un 6a, poder jo diria V+.

Encadenada a vista.

Ja direu algo si heu estat per aquí i teniu opinions diferents,

salut i eskalada!!

Thursday 2 de December de 2010, 23:08:07
Escalada a Castellot ( Castellví de la Marca ) al " Penedret"
Tipo de Entrada: CUADERNO

Avui hem anat a escalar a Castellot, al sector La Falca amb Edgar i Alex.

Una zona moolt bonika però frèstec!!!wink!!

Per començar hem fet:

1ª: Diedre evident , V ; Com bé diu el seu nom, diedre de 20 m, el tercer parabolt queda bastant lluny, si tinguessís una caiguda prendrias mal, ja que n'hi ha una petita repisa just sota el segon parabolt!! Ben graduat!

Encadenem jo i Edgar, Alex la prova de segón.

2ª: El tall del ganivet , V ; Via d'uns 15 m, moolt chula, treballes tant l'empotrament com algo de placa, grau ajustat en la meva opinió!

Encadenem jo i Edgar, Alex prova de segon.

3ª: Somiatruites, 6ª ; Placa molt chula, però els parabolts estan molt lluny un de l'altre ( nomès dir que vaig chapar 3 cintes en 20 m de via).

Encadeno a vista i Alex la prova de segon.

4ª: Sense nom, V+ ; Via de 20 m aprox, semiequipada ( nomès 2 parabolts) , per això recomano portar algún tascó o friend.

Encadenem a vista jo i Edgar, Alex prova de segon.

Sense més, bona escalada companys/es!!