Botika Botika
Estas en » Blog de Montaña » Archivo de entradas
Archivo de entradas

Monday 13 de December de 2010
Escalada en Subirats " sector toro"
Tipo de Entrada: RELATO | 1883 visitas

Avui hem fotut un dia canyero d'escalada a aquest sector tabt bónic del Penedret( com tots els de la nostra comarca!!) 1ª. Operación rock triunfo, IV ;  20 m de via , Facilet, sortida algo apretada, però bona per iniciar-se. Molt bé equipada per començar a anar de primer/a!!. 2ª. Com

Saturday 4 de December de 2010, 19:08:34
escalada al sector " El Cremat" d´ Arbolí.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 2361 visitas

Ahir vam anar a tibar-li al sector El Cremat d' Arbolí , jo, Diego A. i Colet. La veritat que és un sector moooolt bonic, amb vies de 12 a 20 m. d'alçada i unes vistes precioses. Vam fer ; 1ª. Carniceros de la noche , IV+ ; 10 m de via , poc sobada i guapa, però curteta. Reunió sobre r

Thursday 2 de December de 2010, 23:08:07
Escalada a Castellot ( Castellví de la Marca ) al " Penedret"
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2157 visitas

Avui hem anat a escalar a Castellot, al sector La Falca amb Edgar i Alex. Una zona moolt bonika però frèstec!!!!! Per començar hem fet: 1ª: Diedre evident , V ; Com bé diu el seu nom, diedre de 20 m, el tercer parabolt queda bastant lluny, si tinguessís una caiguda prendrias ma