Botika Botika
Estas en » Blog de Montaña » Cuaderno de Entradas » December 2010 » Escalada Al Sector " El Cremat" D´ Arbolí.
Saturday 4 de December de 2010, 19:08:34
escalada al sector " El Cremat" d´ Arbolí.
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 2372 visitas

Ahir vam anar a tibar-li al sector El Cremat d' Arbolí , jo, Diego A. i Colet. La veritat que és un sector moooolt bonic, amb vies de 12 a 20 m. d'alçada i unes vistes precioses. Vam fer ;

1ª. Carniceros de la noche , IV+ ; 10 m de via , poc sobada i guapa, però curteta. Reunió sobre repisa.

Encadenada a vista.

2ª El glamour de la muntanya, V ; 10 m de via , acertat grau , fàcil , però amb un pas del primer a segón parabolt, que és el que li dona el grau.

3ª Quintos calents , V ; 10 m de via , divertida per les alternatives dels passos.Comparteix reunió amb les anteriors.

4ª Olives follades , V+ ; 10 m , placa fineta!! penso que podriem marcarla com un V a secas.

Encadenada a vista.

5ª Shangai, V+ ; 10 m , comparteix reunió amb l'anterior, divertida, ja que n'hi ha pas de placa i de fisura!!

6ª Bulímia, V+ ; 20 m de via, es va fer dura, suposo que la rasca que fotia influenciava. Grau acertat, algo de desplom i placa , us la recomano.

7ª Queimada, 6a ; 18 m , molt bé equipada, placa , algo de travesia i desplom just abans de la reunió, chulissima però, personalment suau per un 6a, poder jo diria V+.

Encadenada a vista.

Ja direu algo si heu estat per aquí i teniu opinions diferents,

salut i eskalada!!

Enviado por Facetoface2 el Wednesday 8 de December de 2010

“És un sector molt bonic per dies de fred i mandra. Hi ha una vista molt maca. Això si, penso que les vies més xules són els dos 6b sobre tot el primer. Està ple de forats. L'aresta és un 6c+ de molta angúnia. Perdoneu per la manca de noms però no els recordo.”
Enviado por Botika el Sunday 12 de December de 2010

“Gràcies Facetoface2, quant torni per Arbolí anire a probar el primer 6b del sector,"mulata de la Habana", vinga company, salut i escalada!!”