Botika Botika
Estas en » Blog de Montaña » Archivo de Relatos » December 2010 » Escalada En Subirats " Sector Toro"
Monday 13 de December de 2010, 20:26:13
Escalada en Subirats " sector toro"
Tipo de Entrada: RELATO | 1894 visitas

Avui hem fotut un dia canyero d'escalada a aquest sector tabt bónic del Penedret( com tots els de la nostra comarca!!)

1ª. Operación rock triunfo, IV ;  20 m de via , Facilet, sortida algo apretada, però bona per iniciar-se. Molt bé equipada per començar a anar de primer/a!!.

2ª. Com tu vulguis, V; 17 m , un cinquè suau!!

3ª. Full overture, IV ; 20 m , molt accesible, ideal per començar a tibar-li de primer/a i agafar confi probant diferents passos a la roca.

4ª. Un encuentro, V ; 20 m , algo més tecnica que totes les demés!!

5ª. Papa vui ser torero, 6ª ; Primera "R" V+ 20 m , segona "R", 25 m marcant un grau més. Si fas fins la primera reunió el pas el trobas a del tercer parabolt al quart ( per cert bastant cascat!! ). Sí voleu continuar la via, tireu per la placa que n'hi ha per l'esquerra, desplomada però amb bons pilles!!. L'únic es què n'hi ha una panxa on xapar queda algo lluny!.

6ª- Pili, V ; 20 m, primera chapa molt lluny ( mínim 5 m de terra!! ) chula, perquè treballes placa i fisura!!

7ª. El canto de la chicharra , 6ª ; 15 m , aneu pel canto (esquerra) que si no us enmerdeu!, facileta desprès del pas de la primera a segona chapa!

Aquesta no la puc encadenar, desprès d' una penjada!

8ª. Que te falta, 6ª ; 15 m , bastant accecible!!

9 L' avi miquel, 6ª+; 12 m , dura entre la segon i tercera chapa, bons pilles però desplomat, peus!!!!!!!!!!

Aquesta tampoc puc encadenarla a vista, tres pegues ...AURRERA!!!